neděle 21. března 2010

Get-PSNews |? {$_.Week –eq ‘11’}

Jak jsem minule skončil, tak dnes začnu. Povíme si také o nových PowerShell prezentacích.
  • Minule jsem odkazoval na druhé vydání knihy Lee Holmese, PowerShell Cookbook. Mluvil jsem o tom, že začíná její review. Já jsem se přihlásil jako jeden z reviewerů (hezké slovo :). Tento týden uveřejnil Lee na svých stránkách oficiální odkaz, takže pokud chcete, můžete se také přidat a ovlivnit svými poznámkami nové vydání.
  • Firma Digi Trade pořádá 16.4. krátkou přednášku s tématem PowerShellu, více na jejich stránkách bezplatných seminářů.
  • Další ročník konference TechEd se tentokrát bude konat od 26. do 29. dubna. Program je již dostupný na stránkách konference. Pro mne jsou zajímavé dvě přednášky Patrika Maliny na téma PowerShell v2.
  • Scripting Games se blíží. Včera a dnes vyšly na Scripting Guy blogu dva příspěvky na téma Your Mission a Study Guide.
  • Thomas Lee začal na základě jeho PowerShell Master Class kurzu zpracovávat dostupné zdroje. Můžete se na ně podívat na stránkách PSMC Resources.
  • Pokud vás zajímá, jak generovat SQL skript pomocí PowerShellu, podívejte se na tento příspěvek.
  • Zajímavé porovnání rychlosti zápisu pomocí Add-Content, Out-File a IO.StreamWritter.
  • Seznam (bohužel zatím neúplný) Windows PowerShell Features from Microsoft.
  • Sean Kearny začal psát novou sérii Introduction ITPros to Developer Terms. Více na jeho stránkách The Energized Tech.
Pro dnešek je to opět vše. Tentokrát bych ale novinky uzavřel větou. "RTFM platí i v PowerShellu." Více o tom někdy příště.

Žádné komentáře: