středa 3. února 2010

Anketa: Jak používáte PowerShell?

Po delší době jsem zde s další anketou. Ještě se vrátím k těm předchozím. Co se týče novinek, obnovil jsem je opět v týdenním režimu, který vám zřejmě vyhovuje nejvíc. Mě osobně taky :) Zároveň jsem neopustil možnost, napsat o nějaké novince, která mne opravdu zaujala, okamžitě. Přechod na angličtinu plánuju se spuštěním nového webu.

Jaká je tedy nová otázka? Zajímalo by mě, pro jakou příležitost používáte PowerShell nejčastěji. Pokud spravujete Exchange, volba je jasná. Pracujete s SCOM, Active Directory, SharePointem, ... Nebo jste většinu času na helpdesku a PowerShell používáte pro vzdálenou správu? Či si jenom skriptujete pro radsot a ulehčujete si práci různými vychytávkami?

Nejčastější možnosti jsem dal jako možnosti v anketě a pokud nenajdete to vaše správné využití, nebojte se nechat komentář pod tímto článkem.

1 komentář:

stej řekl(a)...

Denodenně je to pro mě čtečka na Twitter ;)