pondělí 4. května 2009

Hlasování - výsledky

Minulý týden doběhlo první hlasování. Otázka byla: "Vadilo by vám, kdyby byl obsah webu v angličtině?" Až do poslední chvíle to vypadalo na remízu, ale pak jeden člověk hlasoval pro Ano. Vzhledem k tomu, že já sám jsem hlasoval pro ne, beru to jako výhru o 15% :)

Rád bych přinášel informace převážně v českém jazyce. Zjistil jsem ovšem, že občas zazní na fóru či Twitteru dotaz, který jsem schopen řešit a rád bych jej publikoval. Proto jsem se již definitivně rozhodl přenést současnou podobu webu na vlastní doménu www.PowerShell.cz a najít providera, který bude schopen nabídnout WordPress jako nástroj pro tvorbu webu. V současné době mám dobré ohlasy na onebit.cz.

Má idea je taková, že PowerShell.cz bude primárně v češtině a v subdoméně en.PowerShell.cz pojede paralelně anglická verze. Mělo by platit, že všechny články, které budou dostupné v angličtině, budou dostupné i v češtině. Opačně to již platit nemusí.

Žádné komentáře: