čtvrtek 18. prosince 2008

CTP3 ???

Nedá mi to, abych se nepřidal k sérii blogů pokládajících si otázku, kdy bude oznámena verze CTP3. Že by v dnešním PowerScripting Podcastu? Některými lidmi je nazýván jako PowerScripting Live CTP3 Special. Doufám, že se dočkáme.

Já osobně zatím používám pouze verzi 1.0 a CTP2 mám nainstalovánu na počítači v labu. Před nějakou dobou jsem se ale rozhodl, že po uvedení CTP3 (nebo Beta?) přejdu na tuto novou verzi (na mém počítači, nikoli na serverech), protože možnosti, které má/bude mít jsou pro mne velkým přínosem. A hlavně se chci novou verzi naučit co nejdříve, abych při finálním uvedení neztrácel čas dalším učením.

Můj osobní tip je, že nová verze bude do konce roku uvedena - a něco mi říká (spíš si přeju), aby to bylo dnes v průběhu show. Doufám, že se tam potkáme.

Žádné komentáře: